25. mar. 2014

PRINTSFORYOU ♥ 25%

Dette er et sponsoreret indlæg

God aften søde læsere :)
Jeg har en rigtigt god nyhed til Jer. Har i hørt om http://printsforyou.dk ?? Hvis ikke, så læs med her! Printsforyou er en onlineshop, hvor du kan købe de fedeste grafiske plakater, som er med til at sætte et personligt præg på dit hjem. Der findes både smukke citater, plakater til børneværelserne og og jeg har selv valgt denne plakat, da jeg elsker natur og farver. Plakaterne findes i 3 forskellige størrelser: A4, A3 og B2. Jeg har valgt en A3, da jeg personligt synes det er en fin størrelse.

NU TIL DEN GODE NYHED! 
Fra i dag og til og med søndag d. 30/3 kl 20.00 kan I nu få 25 % rabat, hvis I skriver denne kode i rabatfeltet "BLOGS25".

Jeg håber i kan bruge dette gode tilbud - hav en dejlig aften.


6 kommentarer:

  1. Hvor fint og enkelt :)

    kys, http://erica-schou.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan også godt lide det, nettop fordi det er så enkelt :)

      Slet
  2. Sikke en fin plakat, du har valgt! Den kunne jeg også godt selv finde på at anskaffe mig :-)

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg helt bestemt du skal. Du bliver så glad for den, og så er det virkelig nogen flotte farver :)

      Slet
  3. Det ser rigtig godt ud:-)!

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Celina :-) Er også glad for den.

      Slet