4. nov. 2013

GIRLS - FOLLOW ME ON INSTAGRAM

Godaften smukke damer :-) Bloggen står lidt stille p.t men jeg vender stærkt tilbage med nogen awesome billeder, nogen lækre outfits, flere ebay goodies, mere inspiration, og så er der nogen læser der har spurgt ind til noget make-up, creamer og ansigtsrens. Jeg vil kigge på det, og der vil snart komme nogen indlæg om jeres ønsker. Men nu hvor bloggen står stille, så husk at i kan følge mig på Instagram hvor jeg hedder Cscs7 Husk, at i også kan finde mig på Facebook under Just a Dream.

4 kommentarer:

  1. Uh, gør jeg lige! Skøn collage søde :-)

    Hav en lækker uge ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak søde, jeg følger også dig på Instagram nu! :-) Tjek bloggen i morgen, jeg vil lave et godt indlæg!

      Slet
    2. Kan jeg se, hvor er du sød! :-) Uh, vil jeg da glæde mig til :o)

      Kys & knus

      Slet