24. dec. 2013

MERRY CHRISTMAS EVERYBODY

Hej søde læsere. Igår var jeg ude og pynte juletræ hos min moster, det er en tradition - og det er altid hyggeligt! I morges var jeg til spinning, så nu kan jeg godt tillade mig at spise lidt ekstra i aften :-) Jeg vil med dette indlæg, ønske jer alle sammen en glædelig jul! Jeg håber, at i alle sammen får en ualmindelig dejlig aften, og at i får de bedste gaver! Jeg glæder mig til at se alle de kommende indlæg med julegaverne, og høre hvordan jeres aften gik! SÅ GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN :-)

16 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig også!

    xx
    cbycmodeblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul til dig også <3

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg håber du havde en fantastisk aften!

    Vil du følges? victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Det kan du lige tro at jeg havde :) Jeg håber også du havde en super dejlig aften!
    Og ja, vi kan sagtens følges.

    SvarSlet
  5. Håber du havde en god jul! :)

    Skal vi følges?

    // http://byjulieagerlund.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg! Håber også du havde en god aften :)
      Og ja, det kan vi godt!

      Slet
  6. håber du havde en god aften!

    kig forbi;
    http://wasteyourtimee.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg! Den kunne ikke blive bedre :) Håber også din dag/aften var super dejlig.

      Slet
  7. Jeg følger dig nu over bloglovin og google friends connect :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger også dig :) Hav en forsat god aften.

      Slet
    2. i lige måde, men du mangler at følge mig over bloglovin ;)

      Slet
    3. Når jeg følger via. GFC så følger jeg også automatisk på bloglovin, det har jeg sat den til at gøre :)

      Slet
  8. Håber du havde en rigtig god aften! (:

    Og får en rigtig god juleferie!
    http://theluxuryfactor.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde jeg helt bestemt, og ja håber også jeg får lidt ferie :)

      Slet