10. jan. 2014

AMANDA RUSSEL

Hej søde læsere. Jeg vil lige dele denne lækre information med jer her op til weekenden. Det er til dem som ønsker at få en bedre og sundere dag med træning. Mange mennesker har ikke lyst til at gå rundt i et fitness center og svede foran andre, er du en af dem?. I har derfor en mulighed for, at lave workout der hjemme. Har i hørt om Amanda?? Hvis ikke, så følg hende på youtube. Hun laver en masse gode øvelser til ryg, ben, mave, arme osv. Jeg har smidt denne video op på bloggen, fordi jeg synes at den virker. Den er super effektiv og HÅRD! Hvis man er nybegynder, så synes jeg ikke i skal starte med at tage 8 omgange, men måske 3-4. For ellers.... kan i ikke gå dagen efter ;-) Held og lykke! Smid gerne en kommentar, hvis i evt. har prøvet at lave nogen af de øvelser som hun viser, og skriv hvad i synes om dem. Håber det kan bruges!

5 kommentarer:

  1. Super fed video, gode øvelser til derhjemme!

    Knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at du kan bruge videoen :) Synes også selv, at det er nogen gode øvelser! :)

      Slet
  2. Vil jeg helt sikkert prøve en eller anden dag hvor jeg har lidt overskud.
    Jeg er også gået igang med hjemme træning (hvis du har lyst, så kig her: http://eslublog.blogspot.se/2014/01/krlighed-til-min-krop-ingen-undskyldning.html?showComment=1389215316893 )
    Det er også skide hårdt men fedt og virkelig effektivt :)

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt :) og har også lige tjekket dit indlæg ud, og du har ret - det er kærlighed til ens krop, og der er virkelig ikke nogen undskyld for, at man ikke lige kan tage 10-15 kvarter af hverdag til en omgang træning :)

      Slet