6. apr. 2014

STYLE - SUNDAY

Hej søde læsere. Jeg håber, at i alle har haft en dejlig weekend, og at jeres søndag også har været god indtil nu. Som i kan se, så handler indlægget i dag om  S T Y L E. Vi er rigtigt kommet ind i foråret, hvilket også betyder, at ens tøjstil får en make-over, og vi alle får lyst til at shoppe ekstra meget, da alle butikker er fyldt med nye kollektioner og lækre farver. Det har også resulteret i, at jeg har investeret i en ny forårsjakke, som jeg glæder mig til at vise jer her på bloggen.

6 kommentarer:

  1. Lækkert style, og fed tøjstile :)

    Kig gerne med på bloggen, knus!
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Lækker inspiration og vil glæde mig til at se din nye jakke søde :-)

    God søndag!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre :-) Og jep, glæd dig. For denne her gang, er den altså ikke bare sort, men en vild farve søde.

      Slet
  3. Er du tosset for en inspirationsbombe! :-))

    knus fra
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet